Untitled-5

Cara Nak Menjana Pendapatan Pasif (2021)

Untitled-5

Cara Nak Menjana Pendapatan Pasif (2021)

Onexox Sdn Bhd telah membuka peluang perniagaan untuk sesiapa yang ingin mulakan perniagaan dengan modal yang rendah

Apa – apa pun setiap perniagaan mesti ada usahanya baru lah anda akan mendapat hasil daripada apa yang anda usaha, betul tak?

Ini bukan SCAM, bukan PROGRAM, bukan SKIM CEPAT KAYA. Ia merupakan satu perniagaan yang mana anda perlu berusaha dalam pernigaaan bagi mendapat hasil.

Tetapi berbeza dengan perniagaan lain (Mestilah ada perbezaan, betul tak? tak akan setiap bisnes sama jer)

Okay, apa yang membezakan BISNES ONEXOX dengan bisnes lain adalah

  • yang pertama sumber pendapatan yang jelas sumber nya (disahkan patuh syariah dan Halal) dan bersifat pendapatan pasif
  • yang kedua komisyen yang ditawarkan adalah tinggi dan berbaloi
  • yang ketiga setiap usaha anda akan dihargai oleh syarikat maka anda akan dapat ganjaran daripada syarikat atau upline anda.

Tapi sebenarnya blog kali ini saya nak bercerita tentang BISNES BERSAMA ONEXOX untuk anda yang minat nak berniaga dalam bisnes telco komunikasi

ramai yang berminat berniaga dan kadang kenapa ada yang tak nak buat bisnes nie kalau nak cakap susah semua jenis bisnes susah sebenarnya, betul tak?

Kali ini saya nak bercerita secara detail dalam perniagaan bersama onexox mestilah setiap orang nak tahukan apa yang dia akan dapat bila join bisnes onexox dan macam mana dapat hasil daripada hasil usaha dalam perniagaan onexox kan??

Sebelum itu syarat untuk menjadi dealer onexox yang perlu anda tahu adalah

  • Warganegara Malaysia
  • Berumur 18 tahun ke atas
  • Anda mestilah pengguna ONEXOX paling minimum menggunakan B39

tapi saya sendiri menggunakan B89DB barulah bersemangat nak berniaga dengan data internet 100GB berkelajuan tinggi dan panggilan tanpa had

okay perkara pertama menjadi pengedar onexox anda perlu tahu apa yang akan dapat hasil usaha anda dalam berniaga onexox tapi disini saya berikan penjelasan secara terus terang apa yang anda akan dapat untuk secara terperinci anda boleh baca disini KLIK DISINI

Apa yang anda akan dapat pendapatan pasif hasil daripada berapa ramai yang telah daftarkan dan pada bulan – bulan yang anda daftar adalah ramai anda akan dapat ganjaran tambahan daripada syarikat onexox sendiri, Upline anda dan banyak lagi.

Bahasa mudahnya,

  • Untung jualan simkad + Untung Runcit e-Recharge + Untung daftarkan plan (AI / SSP) + Untung royalti insentif 10%
  • dapat ganjaran bila aktif dalam berniaga atau banyak buat pendaftaran

Tu dapat pada bulan yang anda bersemangat dan aktif

bagaimana jika pada bulan anda penat / sibuk dengan urusan / pergi melancong / atau apa sahaja membuatkan anda tak sempat berniaga anda akan tetap mendapat hasil Untung royalti insentif 10% hasil daripada topup pelanggan yang daftarkan bulan – bulan sebelumnyacontonya anda mendaftar pelangan yang akan topup RM50 setiap bulan setelah 6 bulan berusaha keras

  • satu hari ada 7 orang pelanggan anda topup tanpa perlu paksa dan dia akan tetap topup RM50
  • Dan anda akan mendapat royalti insentif 10% iaitu RM5 setiap seorang dan jika didarab tujuh orang pelanggan anda telah mendapat RM25
  • jika ada 30 hari : RM35 X 30HARI = RM1050 pada bulan tersebut. walaupun bulan ke 7 anda hanya buat 2 pendaftaran

itu baru sahaja Untung royalti insentif 10% tidak termasuk jumlah AI atau SSP dan jika fikir logik adakah sesorang itu hanya topup RM50 sahaja??

ORANG TAK TOPUP ATAU TAK BAYAR BILL SETIAP HARI TETAPI SETIAP HARI AKAN ADA ORANG TOPUP

Azam zakaria

seterusnya, perkara kedua untuk anda mula berniaga onexox

Pertama sekali untuk menjadi salah seorang dealer onexox anda mestilah mengguna onexox boleh daftar simkad disini KLIK DISNI boleh kekalkan nombor lama atau mengambil starter pak nombor baru

Kedua anda boleh mendaftar sebagai pengedar onexox KLIK DISINI untuk mendaftar sebagai pengedar onexox.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#44GB+UNLIMITEDCALL TAK HABIS AKAN DIBAWA KEHADAPAN
#BuatSekaliMakanBerkaliKali #BisnesJutawanSenSen

#44GB+UNLIMITEDCALL TAK HABIS AKAN DIBAWA KEHADAPAN

#BuatSekaliMakanBerkaliKali #BisnesJutawanSenSen

Blog Terkini